loading...
آرال پیک
ارش بازدید : 233 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

سن راهنمایی که بودم با خونواده رفته بودیم منزل یکی از آشنایان. وقتی رسیدیم فقط دختر بزرگ خونه که هم سن من بود خونه بود. گفت بفرمایید تو الان زنگ میزنم بابام اینا بیان. رفت پای تلفن.زنگ زد جایی که باباش رفته بود. ما هم همگی دورش حلقه زدیم. طفلی هول کرد و تا اومد تو گوشی حرف بزنه گفت: ” ببخشید بابام اونجا وجود داره؟!!!” آقا ما رو میگی… همه ریسه می رفتیم… الان همون دختره طفلی، ۱۱ ساله که همسرمه و یه دختر داریم به اسم بهار…. دوستت دارم نباتم

 

 

سلام تقریبا دوسال پیش بود دبیرستانی بودم سر زنگ تاریخ بود آخرای سال معلممون گفت هرکی وایساده خره!!!منم رفته بودم کتم رو بردارم به غرورم بر خورد گفتم آقا خودتم وایسادی بنده ی خدا قرمز شد هیچی نتونست بگه. بچه های کلاس هم منفجر شده بودن

 

 

این سوتیه دختر خالمه: محرم بود.این دختر خاله ی ما زنگ زد به دوستش میخواس بگه بیا پیشه ما دسته اومده تو کوچمون بجاش گفت کوچه اومده تو دستمون!

 

 

چندسال پیش باسرویس میرفتم مدرسه.یه روز ماشین رانندمون خراب شدگفت یه پراید میاد دنبالمون….ازشانس بدمنم سرویس دختر همسایمونم یه پراید بود خلاصه من صبح باچشمایی خابالو رفتم دم درو دیدم یه پراید سرکوچمونه دویدم سوارشدم سلام کردمو گفتم بریم.

بدبخت راننده سرویسو اون یکی دختره گیجو منگ منو نگاه میکردن.من خنگم تازه فهمیدم چه سوتی دادم

 

 

یه بار با دوستم رفتیم کافی نت که پرینت کارنامه کنکورمونو بگیریم. سیستما هم خیلی داغون بودن .

ما کارنامه رو اوردیم ولی هرچی روی عکس پرینتر کلیک کردیم پنجره مربوط به پرینت باز نشد(من نمیدونستم که با هر کلیک رو عکس پرینتر یه پرینت میگیره ) من چند بار پشت سر هم کلیک کردم آخر هم از گزینه فایل پنجره مربوط به پیرینترو اوردم . دستگاه پرینتر قاطی کرد ۳۲ تا برگه بهمون داد.

تازه همه اینا به کنار موقع پول دادن (۴۵۰۰)پول نداشتیم تمام کیف و جیبامونو زیر و رو کردیم تا آخر به اندازه۳۵۰۰ یه عالمه پول خورده پیدا کردیم مردیم از خجالت تا پولو حساب کردیم ولی بعدش کلی خندیدیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 541
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 90
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 4,674
  • بازدید سال : 31,972
  • بازدید کلی : 408,926